Onder aan de streep: Jaarverslag 2023 nu online

Jaarverslag 2023_Solidair-met-India_vp.kl.docx

In 2023 hebben we als Solidair met India 112 projecten financieel ondersteund, waarvan er 60 doorlopen in 2024. In ons Jaarverslag vindt u informatie met foto’s plus een toelichting op alle jaarcijfers, klik hier voor uitgebreide informatie. De Beer Accountants in Tilburg heeft een positieve beoordelingsverklaring afgegeven bij de financiële verantwoording.

Zo hebben onze donateurs eenmalige investeringen mogelijk gemaakt voor de bouw van scholen, toiletten en huisjes. Ook zijn zonnepanelen, schoolbussen, computers, microkrediet voor boeren en een winkel mogelijk gemaakt. Daarnaast hebben we de exploitatiekosten betaald voor scholen, internaten, huiswerkklassen, medische posten, bedlegerige patiënten, vervoer van nierdialyse patiënten en programma’s voor arme senioren. Belangrijk voor zelfredzaamheid zijn de zelfhulpgroepen en spaarkringen voor vrouwen. Bovendien dragen we financieel bij aan beroepsopleidingen voor jongeren, die variëren van naai- en computerles tot verpleegkundige, accountant en ICT-er. Zodat ze een fatsoenlijke baan kunnen vinden met bijbehorend inkomen: dat geeft perspectief voor de toekomst van henzelf en hun gezin.

Anderen lezen ook